sâmbătă, 17 iulie 2010

Perle din vacanta!!!

S-o terminat si concediul, pacat ... asa scurt mi s-a parut ... insa a fost un concediu f reusit, cu doi teroristi in forma maxima.

Si bineinteles ca nu puteau lipsi perlele, mai ales ale matzei mici.

1) Discutie in masina, pe drum spre Arieseni:

- Paul, de ce nu merg stalpii?
- Pai fiindca is bagati in pamant si ei tin firele ... daca ar merge ar cadea si nu am mai avea curent ...

dupa 3 minute

- Pauuuul, de ce nu merg norii?
- Pai ei merg, ii duce vantul pe cer, cand mai repede cand mai incet ..

dupa alte 3 minute - aproximativ

- Pauuuuul, de ce nu merg casele?
- Fiindca sunt facute sa stea locului ca noi sa stam in ele ...

iarasi:

- Pauuuul de ce nu merg copacii?
- Pai ... stii ceva nu iti mai raspund ca pui intrebari stupide.

sta Pati vreo cateva secunde:

- Paul, de ce nu merg stupidele?




2) La mare, in apropiere de statiunea unde am stat noi, era un aeroport, deci zilnic avioane zburau f aproape de noi, si multe, de aici discutiile cu Pati:


- Mami, ce avion e ala?
- E avion de pasageri.
- Unde merge?
- La aeroport ...
- Unde?
- La casa lui.
- Si unde e casa lui?

in disperare de cauza,zic:

- La Bucuresti!


ok.
a doua zi.


- Mami, unde merge avionul?
- La Bucuresti, zic eu.

iarasi.

- Mami, unde merge avionul?
- La Bucuresti sau la Cluj - ma bag si eu.
- Ba nu, mai mami, merge in nori.

si m-a lasat cu gura cascata.

apoi,

- Mami, uite un avion.
- Ce avion? ca nu il vedeam - cred ca era prea sus.
- Un avion de curse. Vezi ce repede zboara? Zici ca-i la raliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu