duminică, 6 iunie 2010

La multi ani, iubitul meu motanel!

Au trecut (in 4 iunie) 8 ani de cand te-am vazut prima oara ... 8 ani de cand inima mea nu a mai fost a mea ... 8 ani de cand am invatat sa daruiesc dragoste neconditionat ... 8 ani de cand o manuta mica a prins un deget mare si nu i-a mai dat drumul ... 8 ani in care am vazut ca se poate iubi mai mult pe zi ce trece ...

Sunt 8 ani in care ai invatat sa razi, sa fii fericit, sa mergi, sa vorbesti (si zau ca acum as vrea sa mai taci uneori - macar 5 minute), sa mergi cu bicicleta, cu rolele ... si cate altele ...

Sunt 8 ani in care am ras cu tine, in care am plans cu tine cand erai bolnavior ...

Sunt primii 8 ani din restul vietii tale ... si acum cand incepi sa fii independent, imi vin in minte clipele cand erai atat de dependent de mine ... cand nu putean disparea din ochii tai ca veneai plangand ...

Esti cel mai frumos baietel din lume ... si esti al meu, iubitule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu