sâmbătă, 26 iunie 2010

Sa nu mai pleci fara mine!!!

Saptamana ce-a trecut am avut acasa doar terorista mica ... cel mare o fost plecat in tabara!

A fost ca o vacanta pentru noi, doar una bucata copil de care sa avem grija ... iar pentru el, ceva de vis ... o saptamana fara cicalelile mamicii si ale lui tati ... eh, copil mare deja, ce mai ... doar duminica cand l-am lasat mi-a transat un simplu "hai, nu plecati odata?" iar la tentativa mea de a-l pupa de ramas bun, am primit un "hai lasa-ma ca ma faci de rusine!".

Problema - si sincer nu ma asteptam deloc - nu a fost la Paul ci la Pati ... daca as avea cate un banut pentru fiecare data cand a intrebat de frate-su, as fi cel putin bogata ...

Si iata ca a venit si ziua de azi, sa mergem dupa el ... ce veselie pe tero mica ...

Si iata ca ajungem ... a fost un moment asa ciudat ... pe mine si pe tata-su nici nu ne-o bagat in seama ... pe sora-sa insa, a fost 5 minute de imbratisari reciproce, si nu asa ... nu-si dadeau drumul din brate unul altuia.

Pe cuvantul meu daca copiii astia nu-s morti unul dupa altul!

Sa te tii apoi discutii:


Pati: Mi-a fost asa dor de tine! De ce ai plecat?
Paul: Si mie ... cum adica?
Pati: De ce ai plecat in tabara?
Paul: Pai ... ca am vrut eu.
Pati: De ce nu m-ai luat si pe mine?
Paul: Pai ca tu esti mica ... si daca mai cresti peste doi ani vii si tu in tabara.
Pati: Cand inseamna doi ani, dupa ce venim de la mare?
Paul: Nu, mai mult!
Pati: Da' de ce ai stat asa mult?
Paul: Pai a fost putin nu mult.


logic, fiecare percepe in mod propriu timpul trecut ... fiecare cu ce-l doare, nu?

Deja in masina, noi super obositi, ei nu mai taceau din gura:

Pati: Sa nu mai pleci fara mine! Ca ma supar si te spun lui mama!
Paul: Pai mama m-a lasat!
Pati: Si ce? Tu sa nu mai pleci fara mine, auzi?
Paul: De ce?


pe principiul, hai sa intindem la maxim nervii lui mami!

Pati: Ca te bat!
Paul: Ce?
Pati: Daca mai pleci, te bat. Te bat cu pupici multi pana nu mai pleci de la mine.


si asa au tinut-o tot drumul.

acasa au continuat la fel: doar impreuna, doar in brate si neaparat cu usa incuiata.

"sa nu mai plece Paul fara mine"

Un comentariu: