luni, 14 iunie 2010

Pe la ochisori si pe la mimimoara!!!

Eh, iata ca o trai si pe asta ...

Vin acasa si ma intampina una bucata copilita suparata tare ... de ce oare?

Ca era suparata de dor ...



Ce dor? intreb eu ...

Dor de tine, mai mami ...

Si pe unde ti-e dor de mine?

Nu stii nimic, mai mami ... pe la ochisori si pe la mimimoara! pe acolo vine dorul.

Si cum vine?

Pai la ochisori le e dor de tine, ca nu te vad ... si dorul se duce la mimimoara ... si mimimoara mea ii spune la mimimoara ta ca mi-e dor de tine, si tu vii repede acasa ...




din discutiile de azi cu Pati, suparata ca am venit tarziu acasa ...

Un comentariu:

  1. vai, corina, ce ma bucur ca am deschis blogul tau de dimineata, ca mi-ai facut ziua mult mai "altfel"! pupam mimimioara mica si flacaul ramas fara sapca!:)

    RăspundețiȘtergere